Projekt "Startuj biznesem" - nabór wniosków o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego
Szanowni Państwo,
nabór wniosków o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego w ramach projektu „Startuj z biznesem” nr RPPD.02.03.00-20-0067/16, rozpocznie się 23.07.2018r. i potrwa do 03.08.2018r. do godziny 16:00.
Wykaz dokumentów:
2. Regulamin przyznawania wsparcia bezzwrotnego na rozwój przedsiębiorczości
3. Załącznik nr 1 Umowa o świadczenie usług szkoleniowych
4. Załącznik nr 2 Wniosek o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego
5.Załącznik 3 Wzór biznesplanu
6.Załącznik 3 a Oświadczenie UP
7. Załącznik 3 b Oświadczenie UP
9. Załącznik 3 d Oświadczenie UP o niekaralności
10. Załącznik 3 e Oświadczenie UP o zamiarze zarejestrowania się jako podatnik VAT
11. Załącznik nr 4 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
13. Załącznik nr 6 Karta oceny formalnej wniosku
14. Załącznik nr 7 Karta oceny merytorycznej biznesplanu
15. Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim - załącznik do umowy
16. Zgoda małżonka - załącznik do umowy
17. Indywidualny plan potrzeb w zakresie wsparcia towarzyszącego - załącznik do umowy
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące składanych dokumentów znajdują się w "Regulamininie przyznawania wsparcia bezzwrotnego na rozwój przedsiębiorczości"
Poniżej (w wersji skróconej) kilka istotnych punktów wskazanego dokumentu:
· Do Wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego należy dołączyć następujące dokumenty:
a) biznesplan (wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu)
b) oświadczenie Uczestnika projektu o niekorzystaniu równolegle z innych środków publicznych(wzór stanowi Załącznik nr 3 a do niniejszego Regulaminu);
c) oświadczenie Uczestnika projektu, że w bieżącym roku kalendarzowym oraz dwóch poprzedzających go latach kalendarzowych korzystał lub nie korzystał z pomocy (wzór stanowi Załącznik nr 3 b do niniejszego Regulaminu);
d) oświadczenie o niekorzystaniu z innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowalnych (wzór stanowi Załącznik nr 3 c do niniejszego Regulaminu);
e) oświadczenie o niekaralności (wzór stanowi Załącznik nr 3 d do niniejszego Regulaminu);
f) oświadczenie o zamiarze zarejestrowania się jako płatnik VAT, (wzór stanowi Załącznik nr 3 e do niniejszego Regulaminu)
g) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu);
h) zaświadczenie potwierdzające ukończenie etapu szkoleniowego
· Wnioski o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego z należy złożyć osobiście w Biurze Projektu (Stowarzyszenie Euroregion Niemen, ul. Wesoła 22, 16-400 Suwałki)
· Wniosek wraz z załącznikami składany przez Uczestnika projektu musi zostać parafowany na każdej stronie i podpisany w miejscu do tego wskazanym. Wniosek wraz z załącznikami powinien zostać złożony w dwóch oryginalnych wersjach papierowych i jednej elektronicznej. Wersje papierowe składanych dokumentów muszą być tożsame z wersją elektroniczną. Dokumenty należy wypełnić komputerowo.
· Wersja elektroniczna wniosku o udzielenie wsparcia finansowego/pomostowego powinna zawierać: wniosek o udzielenie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego oraz biznes plan. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na płycie CD/DVD.
· Płyta z wersją elektroniczną wniosków powinna być opatrzona opisem zawierającym: imię i nazwisko Uczestnika projektu oraz tytuł projektu „Startuj z biznesem”.
Każde pole musi być uzupełnione!